Veřejné zakázky - zadávání software a hardware
Určeno
Kurz je určený především pro IT specialisty ve veřejné správě, pracovníky v oblasti nákupu hardwaru a softwaru ve veřejné správě.
Program
- Nediskriminační vymezení předmětu veřejné zakázky (užívání obchodních názvů) a ZZVZ.
- Zadávání dle benchmarku procesoru (specifika, rizika).
- Kvalitativní hodnotící kritéria veřejné zakázky.
- Problémy s dodržováním vysoutěžené smlouvy.
- Sčítání předpokládaných hodnot v oblasti HW.
- Rámcové smlouvy, dynamické nákupní systémy, kvartální nákupy, VZMR.
- Balíkový SW vs. SW na míru a ZZVZ.
- Druhy zadávacích řízení pro nákup IT – přednosti a nevýhody.
- SW (resp. IS) na míru jako projekt – sestavení projektového týmu zadání SW na míru, zjištění statusu quo, databáze a současná data, HW požadavky, vytvoření technické specifikace, tvorba smlouvy.
- SW na míru a jeho soutěž na základě kvalitativních kritérií.
- Historický SW jeho přesoutěžení a nahrazení moderním produktem: rizika a východiska, obsah původní smlouvy převod dat ze stávajícího systému do nového, problémy a jak jim předcházet.
Lektoři
Mgr. Michal Čermák
Lektor dlouhodobě působil jako ředitel na úseku veřejných zakázek Úřadu pro ochranu hospodářské soutěže. V současné době je aktivním zadavatelem veřejných zakázek na Českém institutu informatiky, robotiky a kybernetiky při ČVUT v Praze, působí jako auditor zadávacích řízení. Podílí se na zadávání veřejných zakázek s obzvláště složitými předměty plnění pro ministerstva a ústřední orgány státní správy. Je konzultantem pro zadavatele v případech protiprávně vyměřených korekcí dotací.
Poznámky
- Cena obsahuje občerstvení, oběd formou rautu a studijní materiály
- Účastníci obdrží Osvědčení o absolvování semináře
- Parkování je možné zdarma v okolí budovy
Cena
2 200,- Kč včetně DPH
Cena pro zaměstnance MU: 1 200 Kč bez DPH. Bezhotovostní platby je nezbytné provést nejpozději 3 pracovní dny před konáním kurzu. Pozdější platby je možné provést pouze v hotovosti na pokladně fakulty, a to nejpozději v den konání kurzu.
Storno podmínky
- Při zrušení kurzu ze strany Organizátora bude uhrazená cena Služby vrácena Zákazníkovi v plné výši.
- Při zrušení účasti ze strany Zákazníka nebo Účastníka nejpozději do 7 dnů (včetně) přede dnem konání Akce bude uhrazená cena za Službu vrácena Zákazníkovi v plné výši.
- Při zrušení účasti ze strany Zákazníka nebo Účastníka méně než 7 dní před zahájením kurzu vzniká Univerzitě nárok na storno poplatek ve výši 50 % ceny Služby.
- Při zrušení účasti ze strany Zákazníka nebo Účastníka v den konání Akce nebo později vzniká Univerzitě nárok na plnou výši ceny za Službu.
Kontakt
Telefon: 549 49 8506
E-mail: Jana.Buchalova
(zavináč) law.muni.cz
Masarykova univerzita
Centrum dalšího vzdělávání
Veveří 70, Brno